Czy przechowywanie nagrania rozmowy telefonicznej z klientem to przetwarzanie danych tejże osoby

Wielu przedsiębiorców rejestruje i przechowuje nagrania rozmów telefonicznych z potencjalnymi oraz obecnymi klientami. Nagranie rozmowy może służyć jako dowód zawarcia jakiejś umowy oraz jej warunków. Zapis rzeczywiście przeprowadzonej rozmowy jest także przydatny w trakcie weryfikacji zachowania odpowiednio wysokiego poziomu świadczonych usług. Jednak nagrywanie rozmów telefonicznych może wiązać się z pewnymi wątpliwościami. W szczególności należałoby się zastanowić, czy dane osobowe są w takiej sytuacji w ogóle przetwarzane.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ochrona danych osobowych
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Ochrona danych osobowych

ZOBACZ OFERTĘ