Zarządzanie skargami i wnioskami przez administratora danych

Wielu administratorów danych osobowych, a w szczególności administratorzy przetwarzający je na dużą skalę, spotkało się ze skargą na sposób, w jaki te dane przetwarzają. Skarga złożona pod rządami nowych przepisów jest o tyle uciążliwa, że jej uwzględnienie przez urząd może wiązać się z karami finansowymi, których częstotliwości i dotkliwości aktualnie nie można dokładnie określić. Dlatego administratorzy danych powinni opracować politykę skargową, na podstawie której będą w stanie zarówno ograniczać liczbę złożonych skarg, jak i sprawnie wykonywać uprawnienia strony w ewentualnym postępowaniu skargowym. W tym artykule podpowiadamy, jak to zrobić.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ochrona danych osobowych
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Ochrona danych osobowych

ZOBACZ OFERTĘ