Czy zagubienie przesyłki to naruszenie, za które odpowiedzialność powinien ponosić nadawca

Codzienna praca większości czytelników niniejszego czasopisma polega na komunikacji z innymi osobami – załogą pracowniczą, przedstawicielami kontrahentów i kontraktorów, podwykonawców czy też klientami. Niejednokrotnie forma tej komunikacji przybiera postać dokumentową – papierową. Równie często taki – papierowy – dokument przekazywany jest do odbiorcy, przy pomocy profesjonalnych operatorów pocztowych, jako przesyłka pocztowa. Należy zastanowić się, czy jeśli przesyłki nie docierały do adresatów/odbiorców, to jest to naruszenie wymagające zgłoszenia Prezesowi UODO.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ochrona danych osobowych
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Ochrona danych osobowych

ZOBACZ OFERTĘ