Często można spotkać się z różnego rodzaju certyfikatami. Mogą one dotyczyć jakości produktów i usług, ich pochodzenia. Stosowanie tego typu rozwiązań ma zwykle na celu poinformowanie potencjalnego konsumenta lub kontrahenta o podjętych przez przedsiębiorcę pozytywnych działaniach, które czynią go bardziej atrakcyjnym partnerem biznesowym. Różnego rodzaju certyfikaty związane ze stosowaniem określonych procedur mogą okazać się przydatnym narzędziem w celu minimalizacji zidentyfikowanych ryzyk, gdyż umożliwiają pewną zewnętrzną i obiektywną weryfikację. Jakie znaczenie ma certyfikacja na gruncie przepisów o ochronie danych osobowych, czy może ona służyć jako narzędzie do przekazywania danych i jakie są w tym zakresie wytyczne Europejskiej Rady Ochrony Danych?
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ochrona danych osobowych
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Ochrona danych osobowych