Obowiązki przy monitoringu w sklepie
Pytanie:  W sklepie jest zainstalowana kamera na wypadek ewentualnych kradzieży towarów z ekspozycji. Kilka kamer obserwuje także teren wokół sklepu i firmy. Nagrania są zapisywane w rejestratorach i przechowywane przez 30 dni, po czym są nadpisywane przez kolejne nagrania. Nie są one udostępniane i przekazywane dalej, np. policji. Czy zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) należy pozyskać od wszystkich klientów wchodzących do sklepu pisemną lub elektroniczną zgodę na utrwalanie wizerunku i zachować ją na potrzeby udokumentowania uzyskania takiej zgody? Czy należy spełnić obowiązek informacyjny wobec klientów zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO)?
Pytanie:  W sklepie jest zainstalowana kamera na wypadek ewentualnych kradzieży towarów z ekspozycji. Kilka kamer obserwuje także teren wokół sklepu i firmy. Nagrania są zapisywane w rejestratorach i przechowywane przez 30 dni, po czym są nadpisywane przez kolejne nagrania. Nie są one udostępniane i przekazywane dalej, np. policji. Czy zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) należy pozyskać od wszystkich klientów wchodzących do sklepu pisemną lub elektroniczną zgodę na utrwalanie wizerunku i zachować ją na potrzeby udokumentowania uzyskania takiej zgody? Czy należy spełnić obowiązek informacyjny wobec klientów zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO)?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Ochrona danych osobowych
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Ochrona danych osobowych

ZOBACZ OFERTĘ